Politică de confidențialitate

1. Introducere

Tratăm cu seriozitate și responsabilitate confidențialitatea datelor cu caracter personal, iar securitatea acestora reprezintă o prioritate pentru noi. De aceea, ne angajăm să respectăm noile reguli impuse de Regulamentul european nr. 2016/679 denumit „Regulamentul” în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Prin intermediul prezentei politici îți explicăm ce date cu caracter personal prelucrăm, cum le colectăm, cum le folosim și, mai ales, cum îți protejăm aceste date.
De asemenea, te informăm și asupra drepturilor de care beneficiezi și te ghidăm cu privire la modalitatea de exercitare a acestora.

2. Despre noi

Sediul nostru social este în România, București, Sector 2, Strada Wolfgang Amadeus Mozart nr. 10, Sc. A, Ap. 3, CUI 28999950, având seria de înmatriculare J40/9992/2011.
Reprezentantul legal al societății este IRINA TUDOR și poate fi contactat la adresa România, București, Sector 2, Strada Wolfgang Amadeus Mozart nr. 10, Sc. A, Ap. 3 și la adresa de e-mail: office@tuifinanciar.
Din punct de vedere al Regulamentului EU 679/2016, TUI MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ADMINISTRATIV SRL este operator de date cu caracter personal și are desemnată o persoană responsabilă, IRINA TUDOR, cu protecția datelor, care poate fi contactată la:

  • Adresa de e-mail: office@tuifinanciar;
  • Adresa noastră este: România, București, Sector 2, Strada Wolfgang Amadeus Mozart nr. 10, Sc. A, Ap. 3, în atenția RESPONSABILULUI PENTRU DATE PERSONALE.

3. Ce date colectăm și cum le colectăm

Utilizăm doar acele informații strict necesare și relevante pentru afacerea noastră și pentru nevoile tale de consumator și le colectăm prin intermediul site-ului nostru, care este găzduit și administrat în România. Intrăm în posesia datelor tale, în principal ca urmare a faptului că tu optezi să ni le dezvălui în mod voluntar, dar și prin captare automată, la momentul accesării paginii noastre, ca urmare a utilizării de tehnologie și programe informatice specifice. Deși poți să vizitezi site-ul nostru fără să fii nevoit să îți dezvălui identitatea, poți să ne furnizezi în mod direct datele tale personale, atunci când folosești:

1. Formular de contact
Disponibil în pagina: https://tuifinanciar.ro/contact/.
Datele tale personale le folosim cu scopul de a îți prelua solicitarea, pentru a avea toate informațiile necesare pentru a te contacta. Date colectate:

  • Nume complet;
  • Adresă de e-mail;
  • Număr de telefon;
  • Activitate;
  • Număr angajați;
  • Mesaj.

Datele tale personale le folosim cu scopul de a îți prelua solicitarea, pentru a avea toate informațiile necesare pentru a te contacta.

2. Formular de contact pentru a programa o întâlnire
Disponibil în pagina: https://tuifinanciar.ro/programeaza-o-discutie/.
Datele tale personale le folosim cu scopul de a îți prelua solicitarea, pentru a avea toate informațiile necesare pentru a te contacta. Date colectate:

  • Nume complet;
  • Adresă de e-mail;
  • Număr de telefon;
  • Activitate;
  • Număr angajați;
  • Mesaj.

Datele tale personale le folosim cu scopul de a îți prelua solicitarea, pentru a avea toate informațiile necesare pentru a te contacta.

Captarea automată de date se realizează prin intermediul:

  • tehnologiei cookie: cookie reprezintă un fragment de informație transmisă din pagina web, salvată de browser pe hard disk-ul calculatorului tău și pe care noi o putem accesa ulterior. Acesta reține informații statistice necesare unei pagini web pentru a personaliza sesiunea de navigare (ex. prin afișarea unor imagini dinamice cu produse de interes) precum pagini web vizitate anterior, descărcări făcute, furnizorul de internet utilizat, țara de origine a vizitatorului site-ului.

Cele mai obișnuite cookie-uri sunt:

  • Tehnice: ne sunt absolut necesare pentru a ne asigura de eficiența site-ului din perspectiva tehnică;
  • Funcționale: memorează alegerile tale și ne ajută să îmbunătățim experiența ta de shopping pe site-ul nostru;
  • De performanță: ne ajută să măsurăm performanța site-ului utilizând informații despre modul în care vizitatorii navighează în site;
  • De redirecționare: ne ajută să plasăm anunțuri publicitare în alte pagini web pe care le folosești;
  • Plug-in de social media: pentru a ne conecta clienții la diferite canale de social media.

Colectăm și prelucrăm datele furnizate de tehnologia cookie doar dacă ne permiți acest lucru.
Fișierele jurnal de servere web standard, ne oferă informații statistice referitoare la numărul de vizitatori și ne permit să evaluăm capacitatea tehnică a paginii noastre.
Prin intermediul acestora colectăm câteva informații referitoare la adresa de IP, însă acestea nu sunt în măsură să te identifice în mod direct, ci să ne ofere date statistice în legătură cu traficul pe pagină.

Google Analytics
Pagina noastră de internet utilizează serviciul de analiză web „Google Adwords/Analytics” al societății Google Inc., în scop statistic.
Această pagină de internet utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză a web-ului pus la dispoziție de Google, Inc. („Google”), care la rândul său, utilizează cookies. Informația generată de cookie despre modul dumneavoastră de utilizare al site-ului va fi transmisă și stocată pe serverele Google din SUA.
În cazul în care anonimizarea adresei de IP este activată, IP-ul dumneavoastră va fi scurtat în spațiul statelor membre ale Uniunii Europene sau a altor terți membri ai Spațiului Economic European. Doar în cazuri excepționale, adresa IP întreagă va fi transmisă către un server Google în SUA și scurtată acolo. Anonimizarea IP este activată pentru acest site. Google va folosi această informație în numele operatorului acestui site pentru scopul evaluării utilizării dumneavoastră a site-ului, va genera rapoarte despre activitatea pe site pentru operatorii de pagini web și le va furniza și alte servicii legate de activitatea site-ului și utilizarea internetului.
Adresa IP pe care o transmite browserul dumneavoastră nu va fi asociată cu alte date deținute de către Google. Puteți refuza utilizarea cookie-urilor, prin selectarea setărilor adecvate ale browserului dumneavoastră, însă în această situație s-ar putea să nu mai puteți utiliza toate funcționalitățile site-ului. Puteți, de asemenea, opta pentru a nu mai utiliza Google Analytics pe viitor prin descărcarea și instalarea Google Analytics Opt-out Browser Addon pentru browserul dumneavoastră: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en.

Pentru a fi de acord sau a-ți retrage acordul privind prelucrarea automată prin intermediul programelor sau tehnologiilor mai sus menționate, setează această opțiune în cadrul mesajului de întâmpinare pe care îl primești la accesarea site-ului / efectuează setările adecvate în browser-ul tău. Pentru mai multe detalii, accesează politica noastră de cookies. În cazul în care optezi să navighezi fără aceste tehnologii sau programe, unele funcțiuni sau caracteristici ale site-ului nu vor putea funcționa. Dacă accepți utilizarea integrală a programelor și tehnologiilor de captare automată, vom colecta următoarele date:

  • date de identitate: nume și prenume, numele companiei pe care o reprezinți;
  • date de contact: adresă de e-mail, telefon, eventual adresă de contractare și facturare;
  • date privind tranzacțiile comerciale: servicii și produse achiziționate de la noi, metodă de plată;
  • date tehnice: date de conectare, inclusiv IP, sistemul și platforma de operare, identificarea browserului, locația, tehnologiile folosite pe dispozitivele utilizate pentru accesarea site-ului;
  • date de utilizare: a site-ului web, a produselor și serviciilor noastre;
  • date de marketing: preferințele tale de a primi informări de la noi sau de la terți.

4. Scopul colectării și temeiul juridic

Colectăm informații care conțin date personale sau tehnice, în principal pentru:

1. Îmbunătățirea serviciilor noastre și a experienței tale de navigare pe site-ul nostru.
Pentru a realiza această activitate, ne întemeiem pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, dar suntem atenți și la respectarea drepturilor și libertăților tale astfel încât îți oferim posibilitatea facilă de dezabonare de la utilizarea programelor și tehnologiilor pe care le folosim în procesul de colectare și prelucrare a datelor.

2. Marketing direct.
Ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul tău prealabil. Poți să te răzgândești oricând accesând butonul de dezabonare din cadrul mesajelor pe care le primești de la noi.

3. Motive de securitate a infrastructurii noastre hardware și software.
Temelia colectării și prelucrării în acest scop este atât una legală, respectiv obligația de pază a bunurilor, cât și una bazată pe interesul nostru legitim de a ne proteja afacerea.
În măsura în care vom folosi informațiile deținute în alte scopuri decât cele mai sus declarate, îți vom solicita în mod expres consimțământul și îți vom explica de ce noi drepturi beneficiezi în această situație.

5. Imposibilitatea, refuzul de a ne furniza anumite date personale

În situația în care nu ne furnizezi informațiile solicitate, este foarte probabil să nu poți utiliza în parametri normali site-ul nostru și, de asemenea, să nu putem accepta și prelucra solicitarea ta, ceea ce ne-ar împiedica să-ți furnizăm produsele sau serviciile de interes pentru tine.

6. Utilizatori

Datele tale sunt folosite de TUI MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ADMINISTRATIV SRL (www.tuifinanciar.ro) și nu vom distribui niciodată informațiile tale cu caracter personal unui terț în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică.
Putem transmite informațiile tale cu caracter personal partenerilor noștri de încredere, care sunt în măsură să ofere garanții în legătură cu securitatea și confidențialitatea datelor tale și care procesează datele doar în conformitate cu instrucțiunile noastre.
Partenerii noștri sunt, în general, terți prestatori de servicii cu care colaborăm și care activează în domenii precum: servicii IT și mentenanță, găzduire baze de date intern și în cadrul UE, servicii de analiză comportamentală (Google Analytics, Facebook), contabilitate și fiscalitate, consultanță și asistență juridică, marketing, finanțare, publicitate, prelucrarea plății, livrare sau alte servicii, autorități publice.

7. Locul stocării

Atât pagina de internet, cât și baza de date fizică și electronică conținând informații cu caracter personal sunt găzduite/stocate pe servere securizate din România.
În măsura în care vom transfera anumite date cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în state cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, vom lua măsuri pentru a vă proteja drepturile și interesele.
Transferurile vor fi protejate prin clauzele contractuale sau alte garanții precum schemele de certificare din care face parte și Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

8. Măsuri de securitate

Deși datele tale sunt colectate în mediul online, o parte din acestea sunt stocate inclusiv pe suport de hârtie (ex. facturi).
TUI MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ADMINISTRATIV SRL (www.tuifinanciar.ro) se preocupă în mod special și constant de implementarea unor măsuri eficiente de securitate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal și pentru a evita breșe de securitate, atât în ceea ce privește informația stocată online, cât și pe suport fizic.
Indiferent de modalitatea de stocare, datele tale sunt păstrate în medii sigure care beneficiază de măsuri de protecție împotriva accesului neautorizat, utilizării, divulgării, modificării sau distrugerii acestora.
De asemenea, am implementat măsuri speciale pentru securitatea rețelei și a transferului de date, auditare și testare a infrastructurii, personal instruit, transfer de date în afara României realizat doar către entități care pot asigura o protecție similară, etc.

9. Perioada de stocare

În cazul în care prelucrăm datele tale pentru executarea unor obligații precontractuale/contractuale, vom stoca datele atât timp cât este necesar pentru executarea contractului și pentru o perioadă ulterioară suplimentară.
În cazul în care prelucrăm datele tale în virtutea unei obligații legale sau în interes public, vom stoca datele atât timp cât este necesar pentru respectarea obligațiilor legale sau atât timp cât interesul este calificat ca fiind de utilitate publică.
În cazul în care prelucrăm datele tale pentru protejarea intereselor noastre legitime de afaceri, vom stoca datele până când ne vei solicita să ne oprim, cu excepția cazului în care vom putea demonstra că motivul pentru care colectăm și stocăm este prioritar față de interesele, drepturile și libertățile tale.
În cazul în care prelucrăm datele tale în baza acordului tău expres, vom stoca datele până la momentul în care ne vei cere să ne oprim.
Stocăm datele personale colectate prin formularul de solicitare ofertă 12 luni.
Stocăm datele personale colectate prin formularul de contact 12 luni.

10. Automatizarea procesului decizional

TUI MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ADMINISTRATIV SRL (www.tuifinanciar.ro) nu folosește procese automatizate care pot genera efecte juridice care te privesc sau care te pot afecta într-o măsură semnificativă.
Poți cere oricând să nu faci obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dacă decizia respectivă produce efecte juridice cu privire la tine sau te afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Nu poți beneficia de acest drept de opțiune dacă decizia luată ca urmare a prelucrării automate a datelor ne este necesară pentru a încheia sau a executa un contract sau dacă este permisă prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile tale.
Dacă ne-ai oferit consimțământul tău cu privire la prelucrarea automată și apoi te răzgândești, îți poți retrage oricând acest consimțământ prin formularea unei cereri scrise pe care să ne-o comunici folosind datele menționate la rubrica de Contact din site.

11. Drepturi

1. Dreptul la informare – ai dreptul să știi dacă datele tale personale sunt procesate, ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce, de cine sunt prelucrate, pentru ce perioadă și dacă aceste date fac obiectul unei prelucrări automate de natură să producă efecte juridice sau să te afecteze în mod semnificativ.

2. Dreptul de acces – ai dreptul de a accesa, în mod gratuit și la intervale de timp rezonabile, datele colectate de la tine/despre tine. Aceasta include dreptul tău de a solicita și de a obține o copie a datelor personale culese.

3. Dreptul la actualizare/rectificare – ai dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea datelor tale personale, care sunt inexacte sau incomplete.

4. Dreptul de ștergere – în cazul în care ți-ai retras consimțământul acordat, te opui prelucrării datelor, prelucrarea nu este conformă cu prevederile Regulamentului sau nu mai este necesară pentru realizarea scopurilor în care datele au fost colectate și prelucrate, poți cere ca datele tale personale să fie șterse din înregistrările noastre.

5. Dreptul de a restricționa procesarea – în cazul în care se aplică anumite condiții, ai dreptul să restricționezi procesarea datelor tale personale.

6. Dreptul de opoziție – în anumite cazuri ai dreptul să te opui procesării datelor tale personale, de exemplu în cazul marketingului direct.

7. Dreptul de opoziție în legătură cu prelucrarea automată – în situația în care datele tale cu caracter personal sunt supuse unei prelucrări automate, inclusiv crearea de profiluri, care poate produce efecte juridice sau vă poate afecta într-o manieră semnificativă, ești îndreptățit să ne solicitați să excludem datele tale din orice proces decizional individual automatizat.

8. Dreptul la portabilitatea datelor – ai dreptul să obții datele tale personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil prin transfer direct de la un procesator la altul.

9. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ai dreptul să solicitați ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.

10. Dreptul de a retrage consimțământul – ai dreptul să îți retragi în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării dinainte de retragerea acestuia.

11. Dreptul de a depune o plângere – dacă vrei să faci o sesizare în legătură cu modalitatea în care prelucrăm datele tale cu caracter personal, te invităm să ne contactezi:

  • Prin e-mail la adresa:
  • office@tuifinanciar;
  • Prin poștă sau curier la adresa: România, București, Sector 2, Strada Wolfgang Amadeus Mozart nr. 10, Sc. A, Ap. 3, în atenția RESPONSABILULUI PENTRU DATE PERSONALE.

Te asigurăm că toate sesizările și plângerile tale vor fi tratate cu seriozitate, profesionalism și deplină confidențialitate.
Dacă totuși ești nemulțumit de modalitatea în care am răspuns sesizărilor tale, te poți adresa autorităților ce dețin rol de control asupra activității noastre în materie de date cu caracter personal.
În România această autoritate este reprezentată de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, ale cărei informații de contact sunt:
Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro